luni, 6 iulie 2009

+ Poezie 29: Sonet

Sonet


Adierea blândă a primăverii ei
Mă învăluie, mă derută-n dată,
Apoi mă alintă şi mă îmbată
Cu mirosul ei subtil din flori de tei.

Şi ochii ei căprui căzuţi din stele,
Precum meteoriţii aprinşi în zbor.
Pân' rămâi fermecat în scânteia lor,
Te scalzi în ei străbătând pleiadele.

Pielea ei catifelată mă-ncearcă,
Cu o atingere plăpândă de vis
Mă cutremură, vorba mi-o încurcă.

Pe chipul ei senin apare-un zâmbet
Şi buzele ei plăcut mă sufocă,
Căldura lor mi se-nfiripă-n suflet.


Elias, 06 iulie 2009

Poezie din pachetul "Aventurile Eroului Trac"

5 comentarii:

  1. Leul este steaua zodiacului, cea mai stralucitoare.
    ehhhh :D:D
    acaparam pe oricine/orice!
    :)))
    kiddin'

    RăspundețiȘtergere
  2. sau bne..fie..
    las'si berbecu sa fie si el "boss"
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar cand se uita-n ochii mei
    Simt ca traiesc.
    Cand ma atinge eu vibrez,
    Brusc infloresc.
    Buzele lui ma fac sa zbor,
    Sa ma topesc.
    Nu vreau decat sa fie al meu
    Cand ma trezesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) frumoase versuri...
    bun venit pe blogul meu:-P

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc frumos :)))
    bine te-am gasit :)

    RăspundețiȘtergere