duminică, 1 martie 2009

+ Poezie 17: IO şi Cuvântul

IO şi Cuvântul
 
 
Născut am fost sub Cruce,
Pe buze cu al Lui nume dulce
Căutând să mă urc în viață
Să mă ridic din ignoranță.
 
Văzui drumul greu de mic,
Cu demoni șezând în întuneric,
Dar să mă înghită nu au reușit
Căci Dumnezeu ma îndragit.
 
Am pleacat și m-am întors
În Lumina Lui cea Sfântă
Devenind tot mai puternic,
Tot mai ferit de întuneric.
 
Încercări și teste am avut
Să manifest din nou Iubirea
Frații întunericului m-au vrut
Însa IO vreau doar cu Lumina.
 
Așa am primit cunoașterea
În visul meu din urmă.
Cuvântul ce îl dau acuma
Să străbată nemurirea.
 
Scriu acum în versuri
Sau în proză adevaruri
Ce așa mi-au fost lăsate
Să le dau IO mai departe.
 
 
Alchimiel, 27 februarie – 1 martie 2009

Un comentariu:

  1. sunt putini cei care cred ,
    mai putini cei ce asculta,
    incercat-am sa ascund....
    sa traiesc ca surdo-muta.
    multi au fost cei ce au ras
    dar nu-mi pasa , las' sa rada....
    drumul care l-am ales
    ne va duce la izbanda...

    ma bucur sa vad ca exista oameni ca tine.

    RăspundețiȘtergere