miercuri, 7 ianuarie 2009

+ Poezie 10 Rugă către Zalmoxe




Rugă către Zalmoxe


O! Tu Doamne Sfânt mărite,
Al străbunilor străjer de munte.
Ascultă-mi rugăciunea Sfinte,
Că am sa-ți cer destul de multe.

În primul rând am Iertare de cerșit
Pentru toate cele câte am greșit
Și pentru cele ce le am de ispașit
Ajută-mă să le duc la bun sfârșit.

Și cer să aduci pace la intrare
Ce la toți in case să le intre,
Cu toții să traiască in Iubire
Slujind pe Tine-n nemurire.

După atâta Iertare, Pace si Iubire
Te rog smerit să dai la omenire
Acele Sfinte Taine de Cunoastere
Acelora ce se prezintă cu Simțire.

Întelepciune, Dreptate si Putere
Poporului Tău dă-i ca zestre
Să te slujeasca smerit in Sfintire
Da.Kșa strămoșilor s-o apere.

Îți mulțumesc pentru toate
Cele pamantești sau Sfinte
Și iți aduc din nou aminte
Ascultă-mi rugaciunea Sfinte.


Alchimiel, 6-7 ianuarie 2008
Lui Zalmokșa - Dumnezeul Eliberarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu